حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

سوریان تیم ملى را از دست داد

 
066762.jpg
به گزارش روزنامه ایران
مسؤول فنى تیم ملى کشتى فرنگى گفت: حمید سوریان از تیم اعزامى به مسابقات آسیایى قزاقستان کنار ماند.
حسن بابک در خصوص رقابت هاى سه وزن اول جام یادگار امام، در گفت وگو با خبرنگار کشتى خبرگزارى دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مسابقات سه وزن اول به خصوص وزن ۵۵ کیلوگرم بسیار خوب بود، اما متأسفانه اشتباه داوران باعث شد تا این دیدار خراب شود و از کیفیت بالا بیفتد. حمید بنى تمیم و یاسین بهرامى بسیار خوب ظاهر شدند و نشان دادند اگر روى آنها برنامه ریزى شود،  مثل رنگرز و سوریان خواهند شد. بابک در خصوص غیبت حمید سوریان گفت: سوریان پس از مسابقات جهانى در اختیار خود و خانواده اش بود تا از تمرینات دور شود. سوریان به من گفت تمرینات مرتبى دارد و قرار بود کشتى بگیرد، ولى سرانجام اعلام کرد که آماده نیستم و مى خواهم در ۶۰ کیلو کشتى بگیرم. من هم گفتم زمانى که در وزن خودت آمادگى کشتى ندارى، چطور مى خواهى یک وزن بالاتر مبارزه کنى. در این شرایط احتمال مصدومیت زیاد است که در نهایت اجازه حضور در ۶۰ کیلو به او داده نشد تا آسیایى قزاقستان را از دست دهد. وى در خصوص وضعیت رنگرز گفت: رنگرز باید کم کم تمریناتش را آغاز کند. او به دلیل مصدومیت کشتى نگرفت و غیبتش موجه بود. البته رنگرز هم به آسیایى قزاقستان نمى رسد.

حمید سوریان:
مصدوم بودم، سر وزن نرسیدم

066684.jpg
حمید سوریان، تنها طلایى کشتى ایران در مسابقات جهانى بوداپست در مسابقات کشتى فرنگى جام یادگار امام (ره) شرکت نکرد.
ملى پوش وزن ۵۵ کیلوگرم ایران در این باره گفت: پس از مسابقات جهانى از تمرینات دور شدم و مصدومیتم در آستانه رقابت ها باعث شد تا نتوانم در این رقابت ها حاضر شوم.. وى افزود: پزشک معالجم اعلام کرد که اگر وزن کم کنم، وضعیتم حادتر مى شود. به همین دلیل قصد داشتم در ۶۰ کیلوگرم روى تشک بروم، اما حسن بابک اجازه نداد. بابک گفت زمانى که آماده حضور در مسابقات وزن ۵۵ کیلوگرم نیستى، چطور مى توانى در ۶۰ کیلوگرم کشتى بگیرى.
سوریان تصریح کرد: اگرچه مسابقات آسیایى میدان مهمى بود که آن را از دست دادم، اما در هر صورت تابع نظر کادر فنى هستم و تمرینات خود را به شدت ادامه خواهم داد. پس از مسابقات آسیایى نیز در هر میدانى که کادر فنى صلاح بداند، شرکت خواهم کرد. قهرمان جوانان آسیا و جهان در سال ،۲۰۰۵ در پایان خاطر نشان کرد: به زودى ثابت خواهم کرد که مدالم در بوداپست باز هم تکرار خواهد شد و با حضور در کلیه میادین دوباره همان سوریانى خواهم شد که مردم انتظار دارند 
 من وتمام همکار هایم برای بچه محل با مرام و  دلاور مرد شهرری ارزوی موفقیت میکنم
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد