حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

اری هان خوشانس

 استقلال  ۰  پرسپولیس ۰

 این بار هم بازی دربی چیزی  نداشت  انگار از قبل به بازیکنان دو تیم گفته بودند  که باید این بازی مساوی شود  . البته من این حرفها را با توجه به بازی عنایتی و سیاوش اکبر پور و همچنین جواد کاظمیان میگویم. اگه شما خودتان  فوتبالیست باشید می دونید که در یک باز ی چنین موقیعتهایی  هم به راحتی بدست نمی اید  اما خلاصه هرچی بود به خیر گذشت البته برای اری هان  بیشتر شاید بگویید چرا میگویم اری هان  شانس اورد  جای تعجب هم دارد ،با توجه به اینکه موقعیت پرسپولیس حتی بیشتر بود . من به شما میگویم چرا

پرسپولیس همیشه موقعیت  بیشتری گیرش می اید  و حرفیان اون موقعیت کمتر بدست می اورند  ولی تیم مقابل پرسپولیس  همیشه بهترین استفاده را میکند  حالا شما حق بدید من حق دار م بگویم اری هان( با توجه به سابقه خط دفاعش  راحت گل خوردن ) شانس اورد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد