حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

/در پی درگیریهای پس از دربی روز جمعه/

مدیرکل حراست در گفتگو با ایپنا:

لیدرها را محدود می کنیم

خاطیان مجازات می شوند

گروه آزاد ـ مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی به خبرنگار خبر گزاری ورزش گفت:‌ما فیلم هایی در دست داریم که به وسیله آن خاطیان شناسایی کامل شده و از طریق سیستم قضایی کشور، مجازات خواهند شد. همچنین در بازی های بعدی محدودیت هایی برای لیدرها در نظر گرفته می شود.

فراهانی افزود: من در محل نبودم و این قضیه تلفنی به من گزارش شد و بلافاصله نیروهای حراست را به آن جا گسیل کردیم تا از ادامه درگیری ها جلوگیری شود، ولی به طور قطع فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی نیز برخوردهایی را با عاملان این تشنج و درگیری خواهند داشت.

مدیرکل حراست از محدود کردن لیدرها خبر داد و گفت: ما قبل از برگزاری مسابقه، جلسه ای با لیدرهای تماشاچیان داشتیم و از آن ها خواسته بودیم کمک کنند تا بازی زیبا برگزار شود و همه لذت ببرند و حتی به اثرات مثبت و سازنده آن ها در ابعاد مختلف از جمله توسط صادرات بازیکنان، تولید شغل در کشور و غیره اشاره کردیم،‌ اما متاسفانه با این اتفاق، مجبوریم محدودیتی را اعمال کنیم که هرگز مایل نبودیم. شاید دیگر از ورود لیدرها به هتل المپیک جلوگیری کنیم تا دیگر اینگونه محرک نباشند.

وی درخصوص علت وقوع چنین اتفاقاتی، خاطرنشان کرد: بخشی از این اتفاقات به بدنه ورزش مربوط می شود و بخشی دیگر به محیط اجتماعی ما باز می گردد. جلوگیری از وقوع چنین رخدادهایی تنها وظیفه ما نیست و به تنهایی کاری نمی توان کرد. ما باید الگوهای اخلاقی را زنده کنیم و در این راه همه از جمله رسانه ها باید کمک دهند. این کار یک پروژه عظیم فرهنگی است که به یک واحد مستقل و یک مقطع خاص تعلق ندارد.

وی افزود: حتی باید از دوران دبستان در تمرین های ورزشی کودکانمان به آن ها بیاموزیم که در برخوردهای ورزشی چگونه باید رفتار کرد تا اخلاق حسنه ورزشی در جامعه نهادینه شود.

فراهانی خاطرنشان کرد:‌ دوستان ما در نیروی انتظامی گزارش حادثه را خواسته اند و ما هم همکاری های لازم را انجام خواهیم داد، ولی در حال حاضر چون خودم در محل حضور نداشتم از جزئیات قضیه کاملا خبر ندارم و باید تحقیقات بیشتری انجام داد ولی از آن جا که این مسئله در زمین فوتبال اتفاق نیفتاده است، کمیته انضباطی نمی تواند خیلی این مسئله را پی گیری کند و دستگاه قضایی به این پرونده رسیدگی می کند.


مدیرکل حراست در پایان گفت: سازمان طالب استمرار چنین حرکت هایی نیست و با اختیاراتی که دارد بی تفاوت از کنار این قضیه نمی گذرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد