حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

انتخاب تکرارى رضازاده

روز نامه ایران ورزشی  در مورد انتخاب حسین رضازاده به عنوان قهرمان قهرمانان  ماله چاپ کرده بود  این مقاله به شرح ذیل می باشد  

حسین قهرمان قهرمانان شد
انتخاب تکرارى رضازاده
حمیدرضا افتخارى
066942.jpg
تصورش کمى سخت بود، پس از ۵/۳ ساعت انتظار براى چهارمین بار او از قوطى بیرون آمد. حسین رضازاده عنوان قهرمان قهرمانان سال ۹۴ را به خود اختصاص داد تا این تصور به وجود آید که این عنوان به عنوانى مادام العمر بدل شده است.
حسین بزرگ ورزش ایران است و تمام ایران وقتى او به وزنه هاى بالاى ۲۰۰ کیلو حمله مى کند، چشم به حرکت او دوخته اند و گوش به یاابوالفضل او داده اند اما امسال بودند کسانى که شایسته عنوان قهرمان قهرمانان بودند.
به هر شکل، حسین براى چهارمین بار این عنوان را کسب کرد تا در کنار عنوان پهلوان پهلوانان سال گذشته اش صاحب ۵ عنوان شود.
قبل از جلسه صحبت هاى دیگرى شنیده مى شد، حرف از حمید سوریان بود که ۲ طلاى جهانى کسب کرده بود، لاله کشاورز هم که وقتى قرار شد روى صحنه بیاید، مجرى برنامه تا مى توانست از او تعریف کرد، یک کاندیداى جدى بود.
به هر شکل، قسمت اینگونه بود، دوباره از حسین تقدیر شد.

مى گویند دیکته نانوشته غلط ندارد. باید دل را به دریا زد و نوشت. خب بسم الله، یک بار، دو بار، سه بار، ... دیگه دفعه ششم که اشتباه قابل قبول نیست.
چهارشنبه حول و حوش ساعت ۵-۴ عصر اعضاى محترم شوراى هماهنگى سازمان در جلسه اى اضطرارى حاضر شدند تا تصمیم نهایى را درباره نفرات برتر بگیرند.
محمد آخوندى مدیرکل روابط عمومى سازمان تربیت بدنى درست در همان لحظات از نتیجه اظهار بى خبرى مى کند. این در حالى است که تا آن ساعت همه جا صحبت از لاله کشاورز است.جلسه تمام مى شود. لوح طلایى قهرمان قهرمانان به امضاى عزت الله ضرغامى آماده شده است و روى آن نام حسین مى درخشد.


مجرى برنامه جواد خیابانى است، با همان زیاده گویى هاى همیشگى، تعریف هاى بیجا و توضیح واضحات، به همه اینها اضافه کنید اشتباهاتى را که دیگر لپى نیست. مثلاً وقتى مجرى نداند على کفاشیان یک سال است که دیگر معاون سازمان تربیت بدنى نیست، باید کمى خندید.به هر شکل یک نمره منفى دیگر براى سازمان عریض و طویل صدا و سیما که غیر از جواد خیابانى، مجرى دیگرى ندارد که مراسمى با این درجه اعتبار را بچرخاند.غیر از این مشکل به نحوه معرفى مدعوین براى اهداى جایزه هم باید اشاره کرد، اینکه مجرى هنوز نمى داند در پروتکل هاى رسمى جایگاه معاون رییس جمهور از رییس سازمان صدا و سیما بالاتر است، یک نکته منفى است که باید رعایت شود.

جایزه ویژه، صیغه جدید مراسم جمعه شب بود، نفراتى که بهانه اى براى اهداى جایزه به آنها پیدا نشده بود، رفتند روى سکو، جایزه گرفتند و تشویق شدند.
خب، ریش و قیچى دست سازمان صدا و سیماست و از هر کس بخواهد، هرجورى که شده، تقدیر مى کند.


طى این ۶ سال همیشه این سؤال وجود داشته است که این ۱۰ نفر برتر را چه کسى یا چه کسانى انتخاب مى کنند.آنچه مسلم است از کارشناسان بیرون از سازمان نظرى نمى خواهند، حتى مسؤولان سازمان تربیت بدنى هم در تصمیم گیرى دخیل نیستند، چندتایى از بچه هاى صدا و سیما هم که در رده بالاى برنامه سازى در حوزه ورزش هستند، اظهار مى کنند از آنها هم نظرخواهى نشده است.
066912.jpg
شاید بشود گفت موفق ترین فدراسیون، فدراسیون شنا بود. شنایى ها علاوه بر اینکه براى اولین بار در جمع ۱۰ ورزشکار برتر صاحب یک سهمیه بودند و به عنوان فدراسیون موفق هم معرفى شدند، توانستند عنوان مربى موفق را هم به خود اختصاص دهند. مبارکشان باشد. باشد که متوجه مسؤولیت سنگین خود شده باشند.

کار خوب هم زیاد انجام شد، از حق نگذریم. مثلاً تقدیر از دانش آموزان قهرمان، یک کار خوب بود و یا تقدیر از مسعود مرادى که انصافاً مرد بزرگى است. خب بابت این کارهاى خوب دستتان درد نکند.


حسین رضازاده عنوان قهرمان قهرمانان را کسب کرد اما عجیب اینکه امسال پهلوان پهلوانان معرفى نشد، خب این هم یک نوعش است، شاید کسى امسال پهلوانى نکرده است.
شاید هم هادى ساعى در دفاع از کیان ایران با پاى مصدوم براى کسب طلاى جهان مبارزه نکرده است و از اعتبار شخصى اش براى حراست از حق مسلم ایرانیان براى استفاده از انرژى صلح آمیز هسته اى به تمام قهرمانان جهان نامه اى ننوشته است.
شاید هم شوراى هماهنگى ورزش آنقدر مشغله داشته است که فراموش کرده که ساعى امسال مثل سال هاى پیش پهلوان بوده است.
اشکال ندارد، هادى که براى جایزه، پهلوانى نکرده است اما مهم این است که انتخاب مدیر موفق فراموش نشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد