حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

مالکیت پرسپولیس و استقلال نباید در اختیار افراد باشد

علی آبادی:
مالکیت پرسپولیس و استقلال نباید در اختیار افراد باشد/هر دو باشگاه باید در رشته های دیگر نیز سرمایه گذاری کنند/پرسپولیس متعهد به خودگردانی شده است


معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد هیچکس حق خاصه‌خرجی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را ندارد.

پرسپولیس و استقلال دو سرمایه ملی ورزش ایران هستند و چون از بودجه دولتی ارتزاق می‌کنند، نباید در آنها حیف و میلی صورت گرفته و مالکیت‌شان در اختیار افراد باشد. بی‌شک این دو باشگاه بعنوان سرمایه ملی ورزش باید در اختیار مردم باشند و بس.
وی گفت: آنچه در ارتباط با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حایز اهمیت بسیار است اینکه باید به نقطه‌نظرات و خواسته‌های میلیون‌ها طرفدار دو باشگاه احترام گذاشت و خواسته‌هایشان را محقق ساخت.
بر این اساس سازمان تربیت بدنی کوشیده است کمک کند تا دو باشگاه از دغدغه‌های مالی موجود خارج شده و روی پای خود بایستند.
رییس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد: هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال علاوه بر آنکه باید منهای فوتبال در سایر رشته‌ها نیز سرمایه‌گذاری کنند، باید در زمینه فوتبال به سمت و سویی بروند که از درون‌شان بازیکنان خوب ساخته شده و تحویل تیم‌های ملی فوتبال شوند.

 به عبارت دیگر آنان باید در این زمینه سازنده باشند تا مصرف‌کننده صرف. در این جهت مدارس فوتبال و ورزش دو باشگاه باید توسعه یابند. طبیعی است با چنین رویکرد و کارکردی، سازمان تربیت بدنی هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را حمایت و کمک خواهد کرد. هر هیأت مدیره‌ای نیز برای تحقق این اهداف و خواسته‌ها، فرصت لازم را در اختیار خواهد داشت. الآن احساس می‌کنم که این اتفاق در هر دو باشگاه در حال شکل‌گیری است.
 علی‌آبادی بحث واگذاری باشگاه استقلال را رد کرد و گفت: بنده تنها بخشی از اختیارات خودم را در رابطه با استقلال به وزارت رفاه تفویض کرده‌ام تا این وزارتخانه با توجه به منابع مالی‌اش، فرصت‌های جدیدی را در اختیار باشگاه استقلال قرار دهد. در رابطه با پرسپولیس هم همین سیاست را دنبال می‌کردیم، اما هیأت مدیره باشگاه متعهد شده که دست به خودگردانی زده و پاسخگوی انتظارات باشد.
وی با اعلام اینکه خاصه‌خرجی در هیچیک از دو باشگاه را برنمی‌تابد تصریح کرد: هر پول تزریقی و وارد شده به پرسپولیس و استقلال بایستی به حساب دو باشگاه واریز شود تا حساب و کتاب‌ها کاملاً مشخص باشد.
علی‌آبادی تاکید کرد: پرسپولیس و استقلال بعنوان دو باشگاهی که از بودجه دولت ارتزاق می‌کنند باید مجری اهداف و سیاست‌های کلان سازمان تربیت بدنی باشند. هرچند که چگونگی اجرای این اهدف‌ به هیأت‌مدیره دو باشگاه برمی‌گردد و سازمان به هیچ‌وجه در مسایل اجرایی وارد نمی‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد