حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

جلالی: صالحی بر چه اساسی برادر برانکو را به ایران آورده است؟

 

 

 به گزارش خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد در پاسخ به اظهارات مدیر عامل برق شیراز که کارنامه او را فاجعه آمیز خواند بود، گفت: بهتر است آقای صالحی به جای صحبت کردن در باره من، به چگونگی روابطی که در پایان باعث حضور برادر برانکو ایوانکوویچ در برق شیراز شد، بپردازد.

 

مجید جلالی روز چهارشنه در گفت و گو با این خبر گزاری اظهار داشت: مسائل و ارتباطاتی وجود دارد که نحوه حضور زلاتکو ایوانکوویچ را در ایران کاملاً مشخص می‌کند. در حال حاضر در این باره صحبت نمی‌کنم و هر گاه لازم شد افشاگری خواهم کرد.
وی ادامه داد: پیشنهاد من به آقای صالحی این است که خودش را وارد این مسائل نکند. کارنامه من در فوتبال کاملاً مشخص است و همه نیز از آن اطلاع دارند؛ پس لزومی ندارد آقای صالحی در این باره صحبت کند.
جلالی خاطر نشان کرد: اگر لطف فدراسیون فوتبال شامل حال من می‌شد، همانند آقای صالحی از فدراسیون طرفداری می‌کردم.
سرمربی شهید قندی افزود: آدم‌هایی بزرگ برای اینکه خودشان مصون بمانند، افراد کوچک‌تر از خود را به سمت جلو هدایت می‌کنند. این شرایط امروز نیز وجود دارد.
جلالی عنوان کرد: اگر آقای صالحی به ابهامات موجود در باشگاه برق بپردازد، بهتر از این است که درباره کارنامه من اظهار نظر کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد