حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

بازی های آسیایی برای ما در حکم رقابت های جهانی است

رییس فدراسیون تکواندو اعلام کرد:
بازی های آسیایی برای ما در حکم رقابت های جهانی است/ برای پیشرفت تکواندوی بانوان برنامه داریم
رقابت‌های تکواندو در بازی های آسیایی 2006 دوحه به دلیل حضور سه تیم اول جهان از آسیا جهانی به حساب می آید نه آسیایی.

به گزارش خبرگزاری " مهر" سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم تکواندو در تمامی بازی های آسیایی حضوری موفق داشته و بدون استثنا همیشه یکی از مدال‌های طلای کاروان ایران متعلق به تکواندو بوده است. بر همین اساس در بازی های آسیایی 2006 قطر نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تمام تلاشمان این است که ایران سربلند شود.

پولادگر تاکید کرد: به دلیل اینکه سه تیم اول جهان از آسیا هستند نام بازی های آسیایی دوحه را باید جهانی بگذاریم و در واقع کار سختی را پیش‌رو داریم.


رییس فدراسیون تکواندو درخصوص بودجه گفت: بودجه پیشنهادی فدراسیون با کمی تغییرات جزیی از سوی کمیته ملی المپیک پذیرفته شد، البته مهندس علی‌آبادی نیز قول مساعد درخصوص تأمین هزینه‌های مالی خصوصاً در بخش بانوان را داده‌اند.
وی در ادامه با اشاره به تاکید مهندس علی‌آبادی مبنی بر توسعه تکواندو دربخش بانوان گفت: برنامه ویژه‌ای برای گسترش علمی ورزش تکواندو در بین بانوان در نظرگرفته‌ایم که اقدامات زیربنایی این موضوع با استخدام یک مربی توانمند کره‌ای از سال گذشته آغاز شده است.

پولادگر افزود: بانوان ما برای کسب تجربه نیازمند حضور در مسابقات بین‌المللی هستند. برهمین اساس آخرین اقدامی که در این خصوص انجام شده برگزاری یک اردوی مشترک با تیم کره‌جنوبی در این کشور بود که علاوه بر کسب تجربه در ارتقای سطح فنی بانوان تأثیر بسیاری داشت. همچنین برای بازی های آسیایی دوحه قطر یک برنامه حساب شده و دقیق برای ارتقای سطح فنی بانوان طراحی شده که هم‌اکنون درحال اجرا و پیگیری است.

وی درخصوص حضور بانوان تکواندوکار درالمپیک چین گفت: بانوان ما برای کسب ورودی پکن کاربسیارسختی را پیش‌رو دارند اما اگر در دوحه بتوانیم به موفقیت برسیم مطمئناً راه پکن کوتاه تر خواهد شد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد