حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

تشکر از دوستان

با سلام  پیشا پیش سال نو را به شما عزیزان تبریک میگویم  امید وارم که سال خوبی داشته باشید راستش ما هم چند روز عید را تعطیل میکنیم البته شاید از فردا  به مسافرت بروم  و از روز ۱۵فروردین  مجددا وبلاگ را به روز میکنم

جا دارد من در پایان از همه عزیزانی که  به من در فعالیتهای ورزشی  بسیج  کمک کردند تشکر کنم  دوستان عزیزی مانند :

حاج علی فلاحی ، احمد فرجی ، مهدی بیک محمدی ،  غلام ابراهیمی ،مجتبی عسگرزاده ، حسین سلیمانپور ، محمود صفری ،میثم سلطانی ، سید وحید حسینی،  محمد قاسمی و امیر و داوود شهبازی و دیگر عزیزانی  که نامشان را فراموش کرده ام .

همچنین از جناب سرگرد شیرازی معاونت تربیت بدنی سپاه ناحیه جنوب و اقای سعید گودرزی معاونت تربیت بدنی حوزه ۳۶۳ بسیج شهرری تشکر میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد