حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

توقیف اموال طالقانی به حکم دادگاه

به دلیل برگشتن خوردن چک های متعدد شخصی محمد رضا طالقانی برای هزینه های جاری فدارسیون کشتی حکم دادگاه به منظور جلب و توقیف اموال وی صادر شده است.       به گزارش گروه کشتی خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)

 محمد رضا طالقانی پس از اینکه در سال گذشته بر طبق قول معتمدی وزیر سابق فنآوری و ارتباطات  دولت گذشته مبنی بر تضمین اعتبار لازم برای رفع مشکلات مالی فدارسیون کشتی ، اقدام به هزینه بیش از 500 میلیون تومان جهت امورات مختلف فدراسیون کشتی کرد، با عدم پرداخت وزیر سابق و شکایت طلبکارن فدارسیون با حکم جلب و توقیف  اموال وی صادر  شده است.
در حالی که با حکم دادگاه خانه شخصی رییس فدارسیون کشتی برای پرداخت بدهی هایش به فروش می رسد ، محمد رضا طالقانی در 5 فروردین سال جاری در دیدار با مهندس علی آبادی ، رییس سازمان ورزش مشکلات مالی فدارسیون و بدهی 500 میلیونی این فدارسیون را با وی در میان گذاشته است که ، علی آبادی نسبت به هزینه مبلغ فوق بدون تامین اعتبار آن گلایه کرده  و تصریح کرده است قول چندانی نسبت به حل این موضوع نمی تواند بدهد.

طالقانی نیز در پاسخ گفته است که طبق روال معمول چنین هزینه هایی صورت گرفته است و فکر نمی کرده که وزیر سابق فناوری و ارتباطات به وعده خود عمل نکند. شنیدهای حاکی است که  علی آبادی در پایان این جلسه ضمن امیدواری به حل این موضوع به مزاح گفته است ، تنها کاری که سازمان می تواند انجام دهد ، ملاقات طالقانی در زندان است.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد