حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

در پی صدورحکم جلب طالقانی؛

دبیر فدراسیون کشتی:
هیچکس فریاد رس فدراسیون نیست وعده های هیچ مسئولی عملی نشد

سید حسن بهشتیان گفت: هیچکدام از مسئولین ورزشی و غیر ورزشی کشتی به وعده های خود عمل نکردند و با این اوصاف ورزش اول کشورمان راهی برای نجات از نابودی نخواهد داشت.

سید حسن بهشتیان  دبیر فدراسیون کشتی ضمن بیان مطلب فوق به گروه کشتی خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)؛‌ تصریح کرد: فدراسیون کشتی با بدهی ها و مشکلات مالی بسیار زیادی دست به گریبان است و مسئولین ورزش کشور با عدم توجه کافی به این رشته مدال آور و پرطرفدار حتی این فدراسیون را برای برداشتن گام های کوچک هم یاری نمی دهند.

وی اضافه کرد: کشتی آنقدر در تنگنا قرار گرفته  که رئیس فدراسیون آن با گرو گذاشتن اموال شخصی خود، بلیط اعزام تیمهای مختلف کشتی به رقابتهای بین المللی را تهیه می کند و اکنون که موعد پرداخت بدهی ها سر رسیده و آهی در بساط نیست، خانه اش به حراج گذاشته می شود.


دبیر فدراسیون کشتی ادامه داد: فدراسیون برنامه های بسیار زیادی را در دستور کار خود قرار داده اما باید این مسئله را پذیرفت که بدون تامین منابع مالی و اعتبارات کافی این برنامه ها فقط در حد یک طرح باقی مانده و هیچ یک از آنها اجرا نخواهد شد.

کشتی کشور اکنون نیازمند یاری و مساعدت مسئولین ورزش کشور است که متاسفانه تمام آنهایی که به ظاهر کشتی را ورزش اول کشور می دانند این رشته مدال آور و پرافتخار را به دست فراموشی سپرده اند.

بهشتیان با اشاره به اجرای طرح شش تیمه شدن آزادکاران برتر کشورمان طی سال آتی گفت: فدراسیون کشتی حتی برای اجرای طرح شش تیمه شدن آزادکاران و اعزام آنها به تورنمنت ها و  جام های معتبر بین المللی که قطعا گام بلندی برای رشد و ارتقاء این رشته خواهد بود نیز به جذب اسپانسر مالی و استفاده از منابع هیئت ها و شهرستان های کشور می اندیشید ،چرا که در غیر این صورت افراد مستعد این رشته حتی حضور در دیدارهای سطح پائین را هم تجربه نخواهند کرد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین با توجه بیشتر به ورزش اول کشور، این رشته را از نابودی نجات داده و راه را برای حضور پرقدرت کشتی گیران کشورمان در عرصه پیکارهای برون مرزی هموار سازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد