حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

حکیم مهر

حکیم مهر و مهربانی کسی نیست جز "حکیم ارد بزرگ" ، در این وبلاگ سخنان حکیمانه و جملات پندآموز حکیم را تقدیم شما هم میهنان می کنم - منبع جملات حکیم کتاب سرخ می باشد .

خداداد: قهرمانى پاس هیچ ارزشى ندارد!


 
ایران ورزشى- هاشم حیدرى تیم فوتبال راه آهن تهران را به عنوان سرمربى در دیدار مقابل پاس هدایت کرد. قرار بود ابراهیم تهامى در غیاب فیروز کریمى به عنوان سرمربى روى نیمکت تیم راه آهن بنشیند؛ اما او به علت اختلاف نظر با مسؤولان باشگاه از انجام این کار خوددارى کرد و به جاى وى، هاشم حیدرى که در فصل جارى به عنوان بازیکن براى تیم راه آهن بازى کرده بود، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
پیش از این کریمى به علت حل نشدن مشکلات مالى راه آهن، از سمت سرمربیگرى تیم فوتبال این باشگاه کناره گیرى کرده بود.
تیم راه آهن عصر پنجشنبه گذشته در دیدار خانگى خود در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل تیم پاس تهران با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.
اتفاقاتى که قبل از شروع این بازى به وجود آمد سؤالات فراوانى نزد افکار عمومى پیش آورد و نکته جالب توجه اینجاست که چرا این اتفاقات در برابر تیم پاس به وجود آمد؟!
066693.jpg
حرف هاى ابراهیم تهامى و خداداد عزیزى قبل از بازى و پس از بازى پیروزى پاس را در هاله ابهام فرو برد. باید دید که عکس العمل پاسى ها نسبت به این ادعاها چه خواهد بود.
ماجراهاى اکباتان به این شکل بود که یک ساعت قبل از بازى از سوى رضا رحیمى، ابراهیم تهامى از کار برکنار شد و او رسماً اخراج شد.
ابراهیم تهامى درخصوص مسائلى که به وجود آمده توضیح مى دهد: سرپرست تیم  ما به جهت حرکتى که پیش از بازى برابر پاس انجام داد، به من و سایر مربیان ایرانى خیانت کرد.
یک ساعت مانده به بازى برابر پاس از ورزشگاه اکباتان خارج شدم؛ البته نه به خواسته خودم، بلکه سرپرست تیم گفت اخراجى؛ من نیز دلیلى براى ماندن نمى دیدم.
او در توضیح مى دهد: دلیل اینکه رحیمى (سرپرست تیم فوتبال راه آهن) تصمیم به اخراج من گرفت، تنها دخالتش در چیدن ارنج تیم بود. او مى گفت باید با ترکیب مورد نظرش به میدان روم؛ اما به عنوان مربى تیم باید یازده بازیکن آماده خود را به زمین مى فرستادم.
اگر تمام بیست و دو بازیکن راه آهن را در اختیار داشتم بى شک یازده بازیکن دلخواه رحیمى را روى نیمکت مى نشاندم؛ من سر مربى بودم و باید تیم را ارنج مى  کردم. وظیفه سرپرست چیدن ترکیب تیم نیست.
مربى راه آهن مى گوید: رحیمى به من اعتماد نمى کرد. مى خواهم به او بگویم، چرا آن زمان که فیروز کریمى نبود و من تیم را در اصفهان برابر سپاهان به زمین فرستادم و خوشبختانه راه آهن پیروز شد، مربیگرى بلد بودم و حرفه اى گرى را مى دانستم؛ اما روز بازى با پاس همه چیز تغییر کرد.
تهامى در ادامه مى افزاید: تمامى این اتفاقات در شرایطى رخ داد که راه آهن شرایط نامطلوبى داشت و نیازمند سه امتیاز بازى بود. روى حرفم هستم و اگر سرپرست تیم در کارم دخالت نمى کرد، بى«شک از پاس امتیاز مى گرفتیم.
از یک چیز متعجبم؛ این که چرا سرپرست تیم ما قبل از بازى عنوان مى کرد نباید خداداد عزیزى، حسن سرورى، داود مهابادى و امیر اظهرى در ترکیب اصلى باشند؛ اما با کمال تعجب وقتى که من اخراج شدم، سه نفر از آنهایى که رحیمى تأکید مى کرد و باید در ترکیب نباشند، بازى کردند. دلیلش را نمى دانم؛ اما امیدوارم باشگاه راه آهن براى آن پاسخى داشته باشد.
تهامى با گلایه از برخورد نامناسبى که با او صورت گرفته مى گوید: مى خواهم از مسؤولان باشگاه راه آهن سؤال کنم چرا پیش از دیدار برابر پاس این اتفاقات رقم خورد. به همه آنها مى گویم نمى توانم مسائلى انجام دهم که بر ضد حریف مقابل باشد. تهامى خیانت بلد نیست.
با نظر سرپرست از تیم اخراج شدم. شاهد ادعاى من عزیزى، حیدرى و تقوى هستند. رحیمى مقابل آنها به من گفت که جایى در تیم ندارم. باشگاه باید تا پیش از سال جدید تمامى حق و حقوق مرا بدهد؛ در غیر اینصورت خیلى چیزها که نباید بگویم را عنوان مى کنم.
او تصریح کرد: در تاریخ فوتبال ایران حرمت هیچ مربى را نشکسته ام و شخصیت هیچ فردى را زیر سؤال نبرده ام. متأسفم براى مربیانى که با یک تلنگر همه چیز را زیر سؤال مى برند.
تهامى در حالى این حرف ها را بیان مى کند که سرپرست راه آهن به هیچ وجه دوست ندارد قبول کند که قصد داشته در ارنج تیم دخالت کند. رضا رحیمى درخصوص مسائل روى داده قبل از بازى با پاس مى گوید:
پس از جدایى فیروز کریمى از راه آهن و با توجه به شرایط حساس تیم، ابراهیم تهامى نتوانست تصمیم درستى بگیرد و از جمع ما جدا شد.
از زمان جدایى کریمى، او چندین بار تصمیم به جدایى از راه آهن گرفت و مجدداً بازگشت اما در نهایت با توجه به رابطه نزدیکش با فیروز کریمى ترجیح داد که در تیم راه آهن فعالیت نکند.
او مى گوید: مسائلى دست به دست هم داد تا تهامى تصمیم به جدایى بگیرد، بهتر است دلایلش را از وى بپرسید. تهامى تا پیش از برگزارى بازى راه آهن با پاس مربى تیم ما بود.
سرپرست تیم فوتبال راه آهن در خصوص تعطیلى ۴۸ ساعته تمرینات تیمش طى هفته گذشته، عنوان کرد: تنها به جهت وقفه دو هفته اى در برگزارى رقابت هاى لیگ برتر تمرینات تیم ما دو روز تعطیل شد و به بازیکنان استراحت دادیم!
رحیمى در مورد کادر مربیگرى راه آهن مى گوید: کریمى تا پایان فصل به مرخصى رفته است و از فصل آتى دوباره روى نیمکت راه آهن مى نشیند. در خصوص تعیین مربى جدید براى اداره تیم تا پایان فصل جارى نیز در روزهاى آینده تصمیم گیرى خواهیم کرد. در حال حاضر براى هدایت تیم هیچ گزینه اى مد نظر مسؤولان راه آهن نیست.
برخلاف سرپرست راه آهن که اصلاً دوست ندارد در خصوص مسائلى که تهامى مطرح کرده حرف بزند، کاپیتان راه آهن حرف هاى تند و تیزى به زبان مى آورد و حسابى علیه پاسى ها موضع مى گیرد و به مدیرعامل این تیم حمله مى کند.
خداداد عزیزى به فارس مى گوید: «اگر تیم پاس با این شرایط قهرمان شود مقام و عنوانش هیچ ارزشى نخواهد داشت.»
او پس از شکست سه بر یک تیمش برابر پاس توضیح مى دهد: «در بدترین شرایط و با وجود مصدومیت براى پاس بازى کردم اما روز پنجشنبه تماشاگران این تیم به من فحاشى کردند، در اینجا باید از آقاى آجورلو پرسید فرهنگ سازى که ادعا مى کردید کجا رفته است؟ فقط سخنرانى و یکسرى کارهاى فرهنگى مى کنید، شهید گمنام به باشگاه خود مى آورید، اما اى کاش به جاى این کارها قدرى فرهنگ تماشاگران خود را بالا مى بردید.»
او ادامه داد: «مى گویند از خداداد حمایت کردیم تا ملى پوش شود، شما که مدعى هستید از من حمایت کردید امروز که در پاس بازى نمى کنم از من پشتیبانى کنید. چه کسى گفته من نباید جلوى تیم شما بازى کنم؟ من در حال حاضر از باشگاه راه آهن حقوق دریافت مى کنم و تا جایى که بتوانم براى این باشگاه تلاش خواهم کرد و مطمئن باشید که جلوى شما دست به سینه نمى ایستم.»
کاپیتان سابق تیم پاس مى افزاید: «فرهنگ سازى آن چیزى نیست که شما انجام مى دهید. من تا به امروز نیز دهانم را بسته ام و چیزى نگفته ام، اما اگر لازم باشد حرف مى زنم. فحاشى کنید، فحش مى دهم، سیلى به من بزنید با سیلى پاسخ تان را مى دهم. این همه زحمت براى پاس جوابش این بود؟»
مهاجم پیشین تیم ملى مى گوید: «وقتى در پاس بودم آقاى آجورلو یک بار به خاطر فحاشى تماشاگران مشهد به من، با آنها درگیر شد. حال امروز تماشاگران تیمش به من ناسزا مى گویند و هیچ برخوردى با آنها نمى شود.»
او ادامه داد: «یک سال پیش باشگاه پاس گفت خداداد را نمى خواهیم. من نیز از این تیم جدا شدم ولى این درست نیست که من در مصاف با تیم سابقم از دقیقه هشت ناسزا بشنوم. آقاى آجورلو چرا جلوى تماشاگران پاس را نمى گیرید؟ آیا فحاشى آنها را نشنیدید؟ اعضاى هیأت مدیره شما هم گوش شنوا نداشتند؟»
خداداد حرف هاى خود را این طور به پایان مى رساند: «این گونه قهرمان شدن ارزشى ندارد. آقاى آجورلو تیم شما قهرمان مى شود، بعد در لیگ قهرمانان به آن شکل برابر العین حذف مى شود؟»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد